ملی‌پوش بادبانی ایران می‌گوید برای کسب سهمیه المپیک ریو برنامه‌ریزی مناسبی دارد و تمام تلاشش را می‌ک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
ایران بهترین کشور برای ورزش بادبانی است
احمدی: قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی 2018 جزو 2 نفر برتر باشم/ مربی ثابت ندارم

ملی‌پوش بادبانی ایران می‌گوید برای کسب سهمیه المپیک ریو برنامه‌ریزی مناسبی دارد و تمام تلاشش را می‌کند در این راه موفق شود.

خبرگزاری فارس: احمدی: قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی 2018 جزو 2 نفر برتر باشم/ مربی ثابت ندارم
  •  

، احمد احمدی تنها ورزشکار ایرانی است که در بادبانی فعالیت می‌کند. رشته‌ای که برای خیلی‌ها شناخته شده نیست و فعالیتی هم در ایران ندارد. فدراسیون قایقرانی هم در این مدت برنامه‌ای برای این رشته نداشته است. از سال 2010 که ورزشکاران زیادی در این رشته فعالیت می‌کردند حالا فقط احمد احمدی مانده که بدون مربی است و به گفته خودش با تمریناتی که داشته توانسته اسپانسر بگیرد و حالا امیدوار است با کمک اسپانسر بتواند در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کند، مربی بگیرد و راهی برزیل شود.

احمدی در رشته لیزر در بازی‌های آسیایی شرکت داشت که نهم شد. وی درباره مسائل مختلف رشته‌اش، حضورش در بازی‌های آسیایی و از فعالیت‌هایش با  صحبت کرده که متن مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

فارس: در بازی‌های آسیایی بدون مربی در مسابقات شرکت کردی.

من تنها رفتم و مربی همراهم نبود. البته امینی، اتابکی و دنیامالی به من سر زدند تا وضعیت را ببینند. شرایطی بود که نتوانستیم با خودمان مربی ببریم. من مربی ثابت ندارم. همه ورزشکارانی که در بازی‌های آسیایی شرکت داشتند مدت دو سال با مربیان‌شان کار کرده بودند. در نظر دارم برای مسابقات سهمیه المپیک و همینطور المپیک با کمک اسپانسر از یکی از کشورهای کرواسی، ایرلند یا اسپانیا مربی بگیرم.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7